ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОМПЛЕКСУ “АРТИЛЕРІЙСЬКЕ ОЗБРОЄННЯ І БОЄПРИПАСИ” ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ – АРТИЛЕРИСТІВ

Автор(и)

  • Dmytry Chopа Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Anatoliy Y. Derevianchuk Сумський державний університет, Україна
  • Denys R. Moskalenko Сумський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-24-3-151-155

Ключові слова:

навчальний мультимедійний комплекс, мультимедійна навчальна програма, електронний підручник, артилерійське озброєння.

Анотація

У статті розглядається проблема використання навчального мультимедійного комплексу д ля вивчення студентами військової кафедри артилерійського озброєння та боєприпасів, наводяться приклади використання мультимедійних складових комплексу: будови, дії зразків артилерійського озброєння та боєприпасів, на основі яких робиться висновок стосовно ефективності його застосування. Описується загальна структурна схема елементів навчального мультимедійного комплексу, та особливості створення та використання його складових частин. Приводиться порівняльна характеристика на основі отриманих експериментальних даних щодо загальної успішності студентів, які проходили підготовку при вивченні військово-технічних дисциплін традиційними способами та з використанням навчального мультимедійного комплексу артилерійського озброєння. Надаються рекомендації стосовно розробки, ефективності використання та впровадження навчальних мультимедійних комплексів при підготовці студентів кафедри військової підготовки Сумського державного університету. 

Біографії авторів

Dmytry Chopа, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

канд. техн. наук, с.н.с.

Anatoliy Y. Derevianchuk, Сумський державний університет

канд. техн. наук, професор

Посилання

Baranova I.V., Derevjanchuk A.Y., Oliinyk L.V., Pushkarov Yu.I. (2011), “Experience with modern multimedia technology in preparing future officers”. [“Dosvid vykorystannia suchasnykh multymediinykh tekhnolohii pry pidhotovtsi maibutnikh ofitseriv”], Scientific Papers of the National Academy of Border Troops of Ukraine, No 2., Khmelnytskyi, available at: http://www.nbuv.gov.ua/ejonals/unadps/2011_2/11bivvsd.pdf.

Velychko H.H., Ziaziuna I.A. (2002) “Modern information technology and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems”. [“Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy”.], Computer technology training, Parth 2, Kiyv, Vinnytsia, pp. 17-21.

Derevjanchuk A.Y. (2009) “Analysis capabilities and usefulness of nontraditional ways to control the assimilation of content learning in higher military school.” [“Analiz mozhlyvostei i dotsilnosti zastosuvannia netradytsiinykh sposobiv kontroliu zasvoiennia zmistu navchannia u vyshchii viiskovii shkoli”], Military Education, No 23., Kiyv, pp. 158-163.

Derevianchuk A.I., Shelest, M.B., Kupenko, O.V. (2010) “The introduction of 3D-models for the study of military-technical disciplines and improve learning information” [“Vprovadzhennya 3D-models dlya vivchennya vіyskovo-tehnіchnih dycsyplіn ta pіdvischennya rіvnya zasvoennya navchalnoї іnformazii”], Military Education: Collected research works, Kyiv, MOD., No. 2 (24), pp. 120- 128.

Derevyanchuk A.I., Moskalenko D.R., Dyakov, A.V. (2013) “Use of information technologies in the study of military-technical subjects” [“Vikoristannya іnformatsіynih tehnologii u vivchennі vіyskovo-tehnіchnih distsiplіn”], Military education: Collected research works, Kyiv, National Defense University of Ukraine, No 2 (28), pp. 61-67.

Derevjanchuk A.Y., Chopa D.I (2011) “The approach to the creation of software tools for the study of military-technical subjects.” [“Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystzyplin”], Modern Information Technologies in the Sphere of Security and Defence, No 1, Kiyv, pp. 69-72.

Derevyanchuk A.I., Lyapa, М. М., Latin S.P., (2011) “The use of 3D models for the study of military -technical subjects” [“Vykorystannya 3D modelej dlya vyvchennya vijskovo-tehnichnyh dyscyplin”], Innovation as a factor of social development: Theory and Practice. Materials II International Scientific and Practical Conference. Sumy.

Derevyanchuk A.I., Baranova I.V., Moskalenko D.R., Smerechinsky B.S., Goryanov D.Y. (2011) “Electronic tool for educational purposes “152-mm self-propelled howitzer 2S3M. Structure and effects of howitzers and ammunition” [“Elektronnyy zasib navchal'noho pryznachennya “152-mm samokhidna haubytsya 2S3M. Budova ta diya mekhanizmiv haubytsi ta boyeprypasiv”], Publisher of SSU, Sumy.

Gonassen D.H. (1996) “Computers as tools of cognition: learning through technology instead of technology” [“Komp'uteru kak instrumentu poznanyya: izuchenye s pomoshch'yu tekhnolohyy, a ne yz tekhnolohyy”], Computer Science and Education. No 4., pp. 117-131.

Sitovtsev G.S., Charuta M.A., Kovalevsky A.A. (2007) “On a comparative evaluation of digital educational resources” [“O sravnytel'noy otsenke tsyfrovukh obrazovatel'nukh resursov”], Proceedings of the XIV AllRussian Scientific Conference Telematics (18-21.06.2007, St. Petersburg). Vol 1, pp. 188-190.

Solovov A.V. (2006) “E-learning: the problems, didactics, technology” [“Elektronnoe obuchenye: problematyka, dydaktyka, tekhnolohyya”], Samara: “New Technology”, p. 464.

Osin A.V. (2007) “Electronic educational resources of the new generation: Questions and Answers” [“Elektronnue obrazovatel'nue resursu novoho pokolenyya: v voprosakh i otvetakh”], Moscow, The agency “Social project”, p.32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-30

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони