ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОМПЛЕКСУ “АРТИЛЕРІЙСЬКЕ ОЗБРОЄННЯ І БОЄПРИПАСИ” ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ – АРТИЛЕРИСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-24-3-151-155Ключові слова:
навчальний мультимедійний комплекс, мультимедійна навчальна програма, електронний підручник, артилерійське озброєння.Анотація
У статті розглядається проблема використання навчального мультимедійного комплексу д ля вивчення студентами військової кафедри артилерійського озброєння та боєприпасів, наводяться приклади використання мультимедійних складових комплексу: будови, дії зразків артилерійського озброєння та боєприпасів, на основі яких робиться висновок стосовно ефективності його застосування. Описується загальна структурна схема елементів навчального мультимедійного комплексу, та особливості створення та використання його складових частин. Приводиться порівняльна характеристика на основі отриманих експериментальних даних щодо загальної успішності студентів, які проходили підготовку при вивченні військово-технічних дисциплін традиційними способами та з використанням навчального мультимедійного комплексу артилерійського озброєння. Надаються рекомендації стосовно розробки, ефективності використання та впровадження навчальних мультимедійних комплексів при підготовці студентів кафедри військової підготовки Сумського державного університету.Посилання
Baranova I.V., Derevjanchuk A.Y., Oliinyk L.V., Pushkarov Yu.I. (2011), “Experience with modern multimedia technology in preparing future officers”. [“Dosvid vykorystannia suchasnykh multymediinykh tekhnolohii pry pidhotovtsi maibutnikh ofitseriv”], Scientific Papers of the National Academy of Border Troops of Ukraine, No 2., Khmelnytskyi, available at: http://www.nbuv.gov.ua/ejonals/unadps/2011_2/11bivvsd.pdf.
Velychko H.H., Ziaziuna I.A. (2002) “Modern information technology and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems”. [“Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy”.], Computer technology training, Parth 2, Kiyv, Vinnytsia, pp. 17-21.
Derevjanchuk A.Y. (2009) “Analysis capabilities and usefulness of nontraditional ways to control the assimilation of content learning in higher military school.” [“Analiz mozhlyvostei i dotsilnosti zastosuvannia netradytsiinykh sposobiv kontroliu zasvoiennia zmistu navchannia u vyshchii viiskovii shkoli”], Military Education, No 23., Kiyv, pp. 158-163.
Derevianchuk A.I., Shelest, M.B., Kupenko, O.V. (2010) “The introduction of 3D-models for the study of military-technical disciplines and improve learning information” [“Vprovadzhennya 3D-models dlya vivchennya vіyskovo-tehnіchnih dycsyplіn ta pіdvischennya rіvnya zasvoennya navchalnoї іnformazii”], Military Education: Collected research works, Kyiv, MOD., No. 2 (24), pp. 120- 128.
Derevyanchuk A.I., Moskalenko D.R., Dyakov, A.V. (2013) “Use of information technologies in the study of military-technical subjects” [“Vikoristannya іnformatsіynih tehnologii u vivchennі vіyskovo-tehnіchnih distsiplіn”], Military education: Collected research works, Kyiv, National Defense University of Ukraine, No 2 (28), pp. 61-67.
Derevjanchuk A.Y., Chopa D.I (2011) “The approach to the creation of software tools for the study of military-technical subjects.” [“Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystzyplin”], Modern Information Technologies in the Sphere of Security and Defence, No 1, Kiyv, pp. 69-72.
Derevyanchuk A.I., Lyapa, М. М., Latin S.P., (2011) “The use of 3D models for the study of military -technical subjects” [“Vykorystannya 3D modelej dlya vyvchennya vijskovo-tehnichnyh dyscyplin”], Innovation as a factor of social development: Theory and Practice. Materials II International Scientific and Practical Conference. Sumy.
Derevyanchuk A.I., Baranova I.V., Moskalenko D.R., Smerechinsky B.S., Goryanov D.Y. (2011) “Electronic tool for educational purposes “152-mm self-propelled howitzer 2S3M. Structure and effects of howitzers and ammunition” [“Elektronnyy zasib navchal'noho pryznachennya “152-mm samokhidna haubytsya 2S3M. Budova ta diya mekhanizmiv haubytsi ta boyeprypasiv”], Publisher of SSU, Sumy.
Gonassen D.H. (1996) “Computers as tools of cognition: learning through technology instead of technology” [“Komp'uteru kak instrumentu poznanyya: izuchenye s pomoshch'yu tekhnolohyy, a ne yz tekhnolohyy”], Computer Science and Education. No 4., pp. 117-131.
Sitovtsev G.S., Charuta M.A., Kovalevsky A.A. (2007) “On a comparative evaluation of digital educational resources” [“O sravnytel'noy otsenke tsyfrovukh obrazovatel'nukh resursov”], Proceedings of the XIV AllRussian Scientific Conference Telematics (18-21.06.2007, St. Petersburg). Vol 1, pp. 188-190.
Solovov A.V. (2006) “E-learning: the problems, didactics, technology” [“Elektronnoe obuchenye: problematyka, dydaktyka, tekhnolohyya”], Samara: “New Technology”, p. 464.
Osin A.V. (2007) “Electronic educational resources of the new generation: Questions and Answers” [“Elektronnue obrazovatel'nue resursu novoho pokolenyya: v voprosakh i otvetakh”], Moscow, The agency “Social project”, p.32.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.