ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МОВИ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ УСПІШНОГО ЗАПРОВАДЖЕННЯ У ПРАКТИКУ

Автор(и)

  • Marharyta A. Fedorovych Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Yuliia V. Mozghova Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-24-3-145-150

Ключові слова:

дистанційне навчанні іноземної мови, синхронне навчання, асинхронне навчання, мовна компетенція, дистанційний курс

Анотація

Дистанційне навчання іноземної мови має певні особливості, пов’язані зі специфікую власне процесу навчання іноземної мови. Дистанційний курс вивчення іноземної мови повинен бути розроблений таким чином, щоб забезпечити слухачів можливістю мовленнєвої взаємодії та успішного опанування мовним матеріалом. Дана стаття присвячена вивченню основних аспектів дистанційного навчання іноземної мови, які впливають на якісне подання мовного матеріалу та результативність його засвоєння. У статті наводяться характеристики ефективного мовного курсу, що безпосередньо пов’язані з особливостями дистанційного навчання іноземної мови та факторами, які впливають на комунікативну компетенцію слухачів. У статті також проаналізовані підходи до дистанційного навчання іноземної мови з точки зору ефективного формування комунікативних навичок слухачів. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-30

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони