ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ АСПІРАНТА З МЕТОДОЛОГІЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Igor M. Kozubtsov Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-0-2(23)-120-123

Ключові слова:

функція, методологічна компетентність, аспірант, система, вища військова освіта.

Анотація

Автором на основі ідеальної моделі випускника аспірантури обґрунтовано функціональний зміст методологічної компетентності аспірантів у системі вищої військової освіти. Функціонал містить всі види професійної діяльності в межах методологічної компетентності. Функціонал містить когнітивну та діяльнісну складову. У відповідності до індивідуальних властивостей аспіранта та готовності їх до організації професійної діяльності надано компетентнісну характеристику. Застосування обґрунтованої ідеальної моделі дозволило побудувати ідеальну модель підготовки аспірантів з методологічною компетентністю у системі вищої військової освіти. Дослідження доречно зосередити на дослідженні вибору технологій розвитку методологічної компетентності аспірантів в умовах навчально-виховного процесу системи вищої військової освіти.

Біографія автора

Igor M. Kozubtsov, Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації

канд. техн. наук, с.н.с.

Посилання

Kozubtsov I.M. (2014), [Kontseptsiia rozvytku metodolohichnoi kompetentnosti aspiranta viiskovoho vyshchoho navchalnoho zakladu] [Elektronnyi resurs], Visnyk Nats. akad. Derzh. prykordon. sluzhby Ukrainy im. B. Khmelnytskoho, No.1., Rezhym dostupu URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2014_1_6.pdf.

Kozubtsov I.M. (2014) Structure methodological competence graduate students of higher military education. [Struktura metodolohichnoi kompetentnosti aspirantiv systemy vyshchoi viiskovoi osvity], Profesiina osvita: problemy i perspektyvy, IPTO NAPN Ukrainy, KIPTO, Vypusk 6, pp. 67–72.

Gorbenko S.I. (2002), Quality management training in terms of standardization of education: the example of the military engineering college. [Upravlenie kachestvom podgotovki spetsialistov v usloviyah standartizatsii obrazovaniya: na primere voenno-inzhenernogo vuza], Dissertatsiya na soiskaniya uchenoy stepeni k. ped. n. po spetsialnosti 13.00.08 Teoriya i metodika professionalnogo obrazovaniya, Stavropol: Stavropolskiy gosudarstvennyiy universitet Stavropolskiy filial Rostovskogo voennogo instituta raketnyih voysk, 222 p.

Zabolotnyi V.D., Zelnytskyi A.M., Chernykh O.B. (2014), Quality of military experts as procedural component of educational system. [Yakist pidhotovky viiskovykh fakhivtsiv yak protsesualna skladova pedahohichnoi systemy VVNZ], Zbirnyk naukovykh prats „Viiskova osvita” Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy, No.2 (30), pp. 88–98.

Mihalev A.S., Kazeko Yu.G., (2009), Activity paradigm knowledge-learning and approaches to its implementation in the Minsk Institute of Management. [Znanievo-deyatelnostnaya paradigma obucheniya i podhodyi k eyo realizatsii v Minskom institute upravleniya], Innovatsionnyie obrazovatelnyie tehnologii, No.2(18), pp. 47–56.

Mihalev A.S. (2009), A mathematical model of the knowledge-activity specialist. [Matematicheskaya znanie–deyatelnostnaya model spetsialista], Innovatsionnyie obrazovatelnyie tehnologii, No.4(20), pp. 5–12.

Novikov A.M., Novikov D.A. (2007), Methodology. [Metodologiya], Moscow SINTEZ, 668 p.

Ryabenkiy Yu.N. (2012), [Kompetentnostnyiy podhod v podgotovke prepodavateley vyisshey voennoy shkolyi], [Elektronniy resurs], VUNTs VMF «VMA», Rezhim dostupu URL: http://window.edu.ru/resource/086/78086/files/kompet-approach-paper.pdf

Filkov S.M. (2002), The system of military training in civilian universities: the theory and practice of performance and perfection: Monograph. [Sistema voennoy podgotovki v grazhdanskih vuzah: teoriya i praktika funktsionirovaniya i sovershenstvovaniya: Monografiya], Moscow, 229 p.

Yahupov V.V. (2000), Managerial functions officer and their pedagogical content. [Upravlinski funktsii ofitsera ta yikh pedahohichnyi zmist], Visnyk Ukrainskoi akademii derzhavnoho upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy: Naukovyi zhurnal, No.2, pp. 307–312.

Kozubtsov I.M. (2012), Foreign experience integrating civil and military education in the context of the Bologna Process. [Zarubizhnyi dosvid intehratsii viiskovoi ta tsyvilnoi osvity v konteksti Bolonskoho protsesu], Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu: zb. nauk.prats, Spetsvyp. 6, Ch. I Sloviansk: SDPU, pp. 101–109.

Kozubtsov I.M. (2015), The phenomenon methodological competence graduate students of higher military education. [Fenomen metodolohichnoi kompetentnosti aspirantiv systemy vyshchoi viiskovoi osvity], Zbirnyk naukovykh prats „Viiskova osvita” Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy, No.1(31).

Kozubtsov I.M., Kozubtsova L.M. (2015), [Fenomen metodolohichnoi osnovy diialnosti aspirantiv u systemi vyshchoi viiskovoi osvity: analityko-porivnialne obgruntuvannia], Naukovo-praktychnyi zhurnal. Suchasni informatsiini tekhnolohii u sferi bezpeky ta oborony, Natsionalnyi universytet oborony Ukrainy. No.1(22), pp. 119–122. ISSN 2311-7249 (Print).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-11

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони