ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ АСПІРАНТА З МЕТОДОЛОГІЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-0-2(23)-120-123Ключові слова:
функція, методологічна компетентність, аспірант, система, вища військова освіта.Анотація
Автором на основі ідеальної моделі випускника аспірантури обґрунтовано функціональний зміст методологічної компетентності аспірантів у системі вищої військової освіти. Функціонал містить всі види професійної діяльності в межах методологічної компетентності. Функціонал містить когнітивну та діяльнісну складову. У відповідності до індивідуальних властивостей аспіранта та готовності їх до організації професійної діяльності надано компетентнісну характеристику. Застосування обґрунтованої ідеальної моделі дозволило побудувати ідеальну модель підготовки аспірантів з методологічною компетентністю у системі вищої військової освіти. Дослідження доречно зосередити на дослідженні вибору технологій розвитку методологічної компетентності аспірантів в умовах навчально-виховного процесу системи вищої військової освіти.
Посилання
Kozubtsov I.M. (2014), [Kontseptsiia rozvytku metodolohichnoi kompetentnosti aspiranta viiskovoho vyshchoho navchalnoho zakladu] [Elektronnyi resurs], Visnyk Nats. akad. Derzh. prykordon. sluzhby Ukrainy im. B. Khmelnytskoho, No.1., Rezhym dostupu URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2014_1_6.pdf.
Kozubtsov I.M. (2014) Structure methodological competence graduate students of higher military education. [Struktura metodolohichnoi kompetentnosti aspirantiv systemy vyshchoi viiskovoi osvity], Profesiina osvita: problemy i perspektyvy, IPTO NAPN Ukrainy, KIPTO, Vypusk 6, pp. 67–72.
Gorbenko S.I. (2002), Quality management training in terms of standardization of education: the example of the military engineering college. [Upravlenie kachestvom podgotovki spetsialistov v usloviyah standartizatsii obrazovaniya: na primere voenno-inzhenernogo vuza], Dissertatsiya na soiskaniya uchenoy stepeni k. ped. n. po spetsialnosti 13.00.08 Teoriya i metodika professionalnogo obrazovaniya, Stavropol: Stavropolskiy gosudarstvennyiy universitet Stavropolskiy filial Rostovskogo voennogo instituta raketnyih voysk, 222 p.
Zabolotnyi V.D., Zelnytskyi A.M., Chernykh O.B. (2014), Quality of military experts as procedural component of educational system. [Yakist pidhotovky viiskovykh fakhivtsiv yak protsesualna skladova pedahohichnoi systemy VVNZ], Zbirnyk naukovykh prats „Viiskova osvita” Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy, No.2 (30), pp. 88–98.
Mihalev A.S., Kazeko Yu.G., (2009), Activity paradigm knowledge-learning and approaches to its implementation in the Minsk Institute of Management. [Znanievo-deyatelnostnaya paradigma obucheniya i podhodyi k eyo realizatsii v Minskom institute upravleniya], Innovatsionnyie obrazovatelnyie tehnologii, No.2(18), pp. 47–56.
Mihalev A.S. (2009), A mathematical model of the knowledge-activity specialist. [Matematicheskaya znanie–deyatelnostnaya model spetsialista], Innovatsionnyie obrazovatelnyie tehnologii, No.4(20), pp. 5–12.
Novikov A.M., Novikov D.A. (2007), Methodology. [Metodologiya], Moscow SINTEZ, 668 p.
Ryabenkiy Yu.N. (2012), [Kompetentnostnyiy podhod v podgotovke prepodavateley vyisshey voennoy shkolyi], [Elektronniy resurs], VUNTs VMF «VMA», Rezhim dostupu URL: http://window.edu.ru/resource/086/78086/files/kompet-approach-paper.pdf
Filkov S.M. (2002), The system of military training in civilian universities: the theory and practice of performance and perfection: Monograph. [Sistema voennoy podgotovki v grazhdanskih vuzah: teoriya i praktika funktsionirovaniya i sovershenstvovaniya: Monografiya], Moscow, 229 p.
Yahupov V.V. (2000), Managerial functions officer and their pedagogical content. [Upravlinski funktsii ofitsera ta yikh pedahohichnyi zmist], Visnyk Ukrainskoi akademii derzhavnoho upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy: Naukovyi zhurnal, No.2, pp. 307–312.
Kozubtsov I.M. (2012), Foreign experience integrating civil and military education in the context of the Bologna Process. [Zarubizhnyi dosvid intehratsii viiskovoi ta tsyvilnoi osvity v konteksti Bolonskoho protsesu], Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu: zb. nauk.prats, Spetsvyp. 6, Ch. I Sloviansk: SDPU, pp. 101–109.
Kozubtsov I.M. (2015), The phenomenon methodological competence graduate students of higher military education. [Fenomen metodolohichnoi kompetentnosti aspirantiv systemy vyshchoi viiskovoi osvity], Zbirnyk naukovykh prats „Viiskova osvita” Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy, No.1(31).
Kozubtsov I.M., Kozubtsova L.M. (2015), [Fenomen metodolohichnoi osnovy diialnosti aspirantiv u systemi vyshchoi viiskovoi osvity: analityko-porivnialne obgruntuvannia], Naukovo-praktychnyi zhurnal. Suchasni informatsiini tekhnolohii u sferi bezpeky ta oborony, Natsionalnyi universytet oborony Ukrainy. No.1(22), pp. 119–122. ISSN 2311-7249 (Print).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.