ПОРІВНЯННЯ ПОКАЗНИКА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ МАЛОГО ШВИДКІСНОГО ПОРОМА ТА ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-0-1(22)-60-62Ключові слова:
інформація про енергоефективність, показники екологічної безпеки автомобільного та морського транспорту.Анотація
Інформація про енергоефективність різних технічних пристроїв, на сучасному етапі, є необхідним знанням при створенні нової та модернізації існуючої техніки. У статті розглянуто міжнародні вимоги до енергоефективності автомобільного транспорту та вимоги міжнародної морської конвенції МАРПОЛ до суден. Вимоги цього міжнародного документа стосуються EEDI (Energy Efficiency Design Index). Показник EEDI об'єднує кілька важливих точок зору різних наук на судно: теорії проектування суден, теорії корабля, економіки та екології. Директива Комісії Євросоюзу з енергетики і транспорту вимагає, щоб автомобілі були класифіковані залежно від кількості вуглекислого газу, що викидається, в грамах на кілометр. Порівняльний аналіз показників енергоефективності був проведений для автомобільного та морського транспорту. Вище названі показники спрямовані на зниження вмісту у вихлопних газах двигунів вуглекислого газу, як речовини що бере участь у створенні парникового ефекту.Посилання
Resolution MEPC.203(62). (1973), Amendments to the Annex of the protocol of 1997 to amend the international convention for the prevention of pollution from ships, as modified by the protocol of 1978.
Bronnikov А.V. (1991), Planning of courts: monograph. [Proektirovanie sudov], Shipbuilding, Leningrad, 319 p.
Resolution MEPC 215(63). Guidelines for calculation of reference lines for use with the energy efficiency design index (EEDI).
Levy B.Z. (1975), Passenger ships coastal navigation. [Passazhirskie suda pribrezhnogo plavanija], Leningrad Sudostroenie, 320 p.
Kanifolskyi A.O. (2003), Determination of main size of high-speed single-hull displacement courts on the initialstages of planning. [Opredelenie glavnyh razmerenij bystrohodnyh odnokorpusnyh vodoizmeshhajushhih sudov na nachal'nyh stadijah proektirovanija], Author's thesis. avtoref. dis. kand. tech. nauk, spec: 05.08.03., Odessa, 20 p.
Kanifolskyi O.O. (2014), The stability of high speed small ship in transitional mode // International Journal of Small Craft Technology, London: The Royal Institution of Naval Architects, Vol 156, Part B1. pp. 35–38.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.