КОЕФІЦІЄНТИ ПОВНОТИ КОРПУСУ КОРАБЛЯ ПЕРЕХІДНОГО РЕЖИМУ РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-3(21)-19-22Ключові слова:
коефіцієнти повноти корпусу, перехідний режим руху, корвет, катер.Анотація
У статті запропоновано рекомендації щодо вибору коефіцієнтів повноти корпусів кораблів перехідного режиму руху. Проаналізовано дані по існуючим кораблям та суднам вітчизняного та закордонного виробництва. Зроблено статистичний аналіз значень коефіцієнтів загальної повноти. Надано рекомендації, щодо вибору коефіцієнта поздовжньої повноти. Запропоновано формули, що необхідні при проектуванні швидкісних кораблів та суден. Ці плавзасоби експлуатуються в перехідному режимі руху, для якого характерно зростання опору води, тому важливо приділяти більше уваги проектуванню їх форми.
Посилання
Bronnikov А.V., (1991), Planning of courts: monograph. [Proektirovanie sudov], Sudostroenie, Leningrad, 319 p.
Nogid L.M., (1962), Planning of form of ship and construction of theoretical draft, [Proektirovanie formyi sudna i postroenie teoreticheskogo chertezha] monograph Sudpromgiz, Leningrad, 242 p.
Ashik V.V., (1985), Planning of courts: monograph, [Proektirovanie sudov] Shipbuilding, Leningrad, 319 p.
Kanifolskyi, A.O. (2003), Determination of main size of high-speed single-hull displacement courts on the initial stages of planning, [Opredelenie glavnyih razmereniy byistrohodnyih odnokorpusnyih vodoizmeschayuschih sudov na nachalnyih stadiyah proektirovaniya], Author's thesis. avtoref. Dis kand. tech. nauk, spec: 05.08.03, Odessa, 20 p.
Vaganov A.M., (1978), Planning of speed courts, [Proektirovanie skorostnyih sudov], monograph. Shipbuilding, Leningrad, 279 p.
Sui C. Fung., (1987), Resistance prediction and parametric studies for high-speed displacement hulls, Navale Engineers Journal, March, pp. 64–89.
Zablocki V.P., Kostrichenko V.V., (1998), Ships and vessels of the Naval Forces of Ukraine, [Korabli i suda voenno-morskih Sil Ukrainyi], monograph. UkCentre, Donetsk, 40p.
Kanifolskyi, A.O., (2001), Analysis of basic parameters of form of high-speed single-hull displacement courts, [Analiz osnovnyih parametrov formyi byistrohodnyih odnokorpusnyih vodoizmeschayuschih sudov], News of Odessa national maritime university. №6. p. 62-68.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.