Аналіз процесів інтелектуалізації системи дистанційного навчання у Збройних силах України

Автор(и)

  • Олександр Шапран Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна http://orcid.org/0000-0002-7093-5608
  • Євгеній Махно Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0001-9743-1082

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2023-46-1-107-114

Ключові слова:

штучний інтелект, інтелектуалізація, адміністрування, система дистанційного навчання

Анотація

Впровадження технологій штучного інтелекту в освітню сферу спонукало народження нових напрямків інтелектуалізації в освітньому процесі. Застосування штучного інтелекту в освіті продовжує надихати своїми перспективами. Разом з цим, завдяки своїм перевагам та актуальності, на перший план вийшло дистанційне навчання. Але поява можливості розвитку нових напрямків інтелектуалізації в сфері освіти затьмарила питання про їх першочерговість. Досить часто можливість заробітку на розробці та впровадженні продукту програмного забезпечення переважає цінність його призначення та користі від його застосування. Як зрозуміти які саме напрямки та задачі в освітній сфері є найактуальнішими?.. Отже, це дослідження бере за мету провести дослідження для знаходження найактуальніших напрямків і задач освітнього процесу дистанційного навчання, що потребують першочергової інтелектуалізації. Висвітлити перспективи подальшого розвитку системи дистанційного навчання. А також, підкреслити важливість і необхідність продовження існуючих та провадження нових досліджень штучного інтелекту в освіті.

Посилання

Walcutt, J.J. & Schatz, S. (Eds.) (2019). Modernizing Learning: Building the Future Liarning Ecosystem. Washington, DC: Government Publishing Office. License: Creative Commons Attribution CC BY 4.0 IGO Міжнародний стандартний номер книжки в Україні ISBN: 978-617-7187-61-4 (2021 рік)

How can we design for learning in an AI world? URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X2200008X

Developing a computer-mediated communication competence forecasting model based on learning behavior features URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X20300047

AI technologies for education: Recent

research & future directions URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000199

A multi-perspective study on Artificial Intelligence in Education: grants, conferences, journals, software tools, institutions, and researchers URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X20300059

AI-enabled adaptive learning systems: A systematic mapping of the literature URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000114

Developing a gamified AI-enabled online learning application to improve students’

perception of university physics URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000266

AI-Induced guidance: Preserving the optimal Zone of Proximal Development URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000443

The use of a personalized learning approach to implementing self-regulated online learning URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000418

Diversion inference model of learning effectiveness supported by differential evolution strategy URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000261

Towards automated content analysis of educational feedback: A multi-language study URL:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000145

A fuzzy expert system-based adaptive learning approach to improving students’ learning performances by considering affective and cognitive factors URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X20300035

Kravchenko Y., Afanasyeva O.,Tyshchenko M., Mykus S. Intellectualisation of decision support systems for computer networks: Production-logical F-inference. CEUR Workshop Proceedings, 2021, vol. 2845, pp. 117–126.

Авторський колектив. Теорія і практика дистанційного навчання у Збройних Силах України. Ч. 2: Система електронного навчання вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти: навч.-метод. / колектив авторів; за заг. ред. А.М.Сиротенка. – К.:НУОУ ім. Івана Черняховського. – 2021. С. 3-35.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-08

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони