Аналіз процесів інтелектуалізації системи дистанційного навчання у Збройних силах України
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2023-46-1-107-114Ключові слова:
штучний інтелект, інтелектуалізація, адміністрування, система дистанційного навчанняАнотація
Впровадження технологій штучного інтелекту в освітню сферу спонукало народження нових напрямків інтелектуалізації в освітньому процесі. Застосування штучного інтелекту в освіті продовжує надихати своїми перспективами. Разом з цим, завдяки своїм перевагам та актуальності, на перший план вийшло дистанційне навчання. Але поява можливості розвитку нових напрямків інтелектуалізації в сфері освіти затьмарила питання про їх першочерговість. Досить часто можливість заробітку на розробці та впровадженні продукту програмного забезпечення переважає цінність його призначення та користі від його застосування. Як зрозуміти які саме напрямки та задачі в освітній сфері є найактуальнішими?.. Отже, це дослідження бере за мету провести дослідження для знаходження найактуальніших напрямків і задач освітнього процесу дистанційного навчання, що потребують першочергової інтелектуалізації. Висвітлити перспективи подальшого розвитку системи дистанційного навчання. А також, підкреслити важливість і необхідність продовження існуючих та провадження нових досліджень штучного інтелекту в освіті.
Посилання
Walcutt, J.J. & Schatz, S. (Eds.) (2019). Modernizing Learning: Building the Future Liarning Ecosystem. Washington, DC: Government Publishing Office. License: Creative Commons Attribution CC BY 4.0 IGO Міжнародний стандартний номер книжки в Україні ISBN: 978-617-7187-61-4 (2021 рік)
How can we design for learning in an AI world? URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X2200008X
Developing a computer-mediated communication competence forecasting model based on learning behavior features URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X20300047
AI technologies for education: Recent
research & future directions URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000199
A multi-perspective study on Artificial Intelligence in Education: grants, conferences, journals, software tools, institutions, and researchers URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X20300059
AI-enabled adaptive learning systems: A systematic mapping of the literature URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000114
Developing a gamified AI-enabled online learning application to improve students’
perception of university physics URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000266
AI-Induced guidance: Preserving the optimal Zone of Proximal Development URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000443
The use of a personalized learning approach to implementing self-regulated online learning URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000418
Diversion inference model of learning effectiveness supported by differential evolution strategy URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000261
Towards automated content analysis of educational feedback: A multi-language study URL:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000145
A fuzzy expert system-based adaptive learning approach to improving students’ learning performances by considering affective and cognitive factors URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X20300035
Kravchenko Y., Afanasyeva O.,Tyshchenko M., Mykus S. Intellectualisation of decision support systems for computer networks: Production-logical F-inference. CEUR Workshop Proceedings, 2021, vol. 2845, pp. 117–126.
Авторський колектив. Теорія і практика дистанційного навчання у Збройних Силах України. Ч. 2: Система електронного навчання вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти: навч.-метод. / колектив авторів; за заг. ред. А.М.Сиротенка. – К.:НУОУ ім. Івана Черняховського. – 2021. С. 3-35.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.