Напрямки інтелектуалізації в освіті
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2022-45-3-91-96Ключові слова:
штучний інтелект, інтелектуалізація, автоматизація, система дистанційного навчанняАнотація
Зі стрімким розвитком технологій штучного інтелекту (далі - AI) і безперервним зростанням інтересу до їх застосування в освіті спостерігається значне розширення спектру наукових напрямків щодо застосування AI в освіті (далі - AIEd). Це дослідження бере за мету провести аналіз чисельних досліджень у сфері застосування АІ в освіті, представити існуючі перспективні напрямки розвитку AIEd з точки зору всебічного забезпечення освітніх процесів, спрощення та покращення сприйняття навчального матеріалу студентами та підвищення ефективності навчання. Висвітлити проблемні сторони, наявні перешкоди та шляхи подальшого розвитку і впровадження майбутніх технологічних розробок. Крім того, підкреслити важливість і необхідність продовження існуючих та провадження нових досліджень AIEd.
Посилання
Walcutt, J.J. & Schatz, S. (Eds.) (2019). Modernizing Learning: Building the Future Liarning Ecosystem. Washington, DC: Government Publishing Office. License: Creative Commons Attribution CC BY 4.0 IGO Міжнародний стандартний номер книжки в Україні ISBN: 978-617-7187-61-4 (2021 рік)
How can we design for learning in an AI world? URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X2200008X
Decision tree learning through a Predictive Model for Student Academic Performance in Intelligent M-Learning environments URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000291
AI-enabled adaptive learning systems: A systematic mapping of the literature URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000114
Artificial neural networks in academic performance prediction: Systematic implementation and predictor evaluation URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000126
Developing a gamified AI-enabled online learning application to improve students’ perception of university physics URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000266
Exploring an AI-based writing Assistant's impact on English language learners URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000108
AI-Induced guidance: Preserving the optimal Zone of Proximal Development URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000443
The use of a personalized learning approach to implementing self-regulated online learning URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000418
Enhancement of online education system by using a multi-agent approach URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000121
Enhancing learning by Open Learner Model (OLM) driven data design URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000248
Diversion inference model of learning effectiveness supported by differential evolution strategy URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000261
Towards automated content analysis of educational feedback: A multi-language study URL:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000145
Kravchenko Y., Afanasyeva O.,Tyshchenko M., Mykus S. Intellectualisation of decision support systems for computer networks: Production-logical F-inference. CEUR Workshop Proceedings, 2021, vol. 2845, pp. 117–126.
Авторський колектив. Теорія і практика дистанційного навчання у Збройних Силах України. Ч. 2: Система електронного навчання вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти: навч.-метод. / колектив авторів; за заг. ред. А.М.Сиротенка. – К.:НУОУ ім. Івана Черняховського. – 2021. С. 3-35.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.