Підхід щодо створення та використання мультимедійних віртуальних тренажерних комплексів (на прикладі зразка артилерійського озброєння)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2022-44-2-74-81

Ключові слова:

інформаційні технології, мультимедійний віртуальний тренажерний комплекс, віртуальний мінометний тренажерний комплекс, 3D моделювання

Анотація

Сучасні умови застосування Збройних Сил України, які пов’язані з відбиттям збройної агресії  російської федерації,  визначають нові вимоги до організації навчання та підготовки фахівців-артилеристів. Недостатність необхідного практичного досвіду, відсутність бойових стрільб, знань, умінь експлуатувати штатні зразки  озброєння та військової техніки  часто призводять до його неефективного застосування,  великих матеріально-технічних втрат і втрат людських ресурсів. Крім того, недостатня підготовка окремих номерів обслуги  обумовлює значні витрати боєприпасів та збільшення  часу  на виконання вогневих завдань з уражання противника.

Тому заходи щодо підвищення якості навчання з точки зору вдосконалення практичних навиків, уміння швидко й правильно оцінювати обстановку та ухвалювати рішення потребують зміни поглядів  та застосування інноваційних підходів в системі підготовки  фахівців-артилеристів.

Одним з таких інноваційних підходів  є використання мультимедійних віртуальних тренажерних комплексів. В статті авторами пропонується підхід щодо створення віртуальних тренажерних комплексів (на прикладі зразка артилерійського озброєння) та інтеграцію їх на основі інформаційних технологій у освітній процес або систему підготовки фахівців РВ і А.

Посилання

Бистрова Ю. В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України / Ю. В. Бистрова // Право та інноваційне суспільство: електрон. наук. вид. – 2015. – № 1.С. 27-33. http://apir.org.ua/wp-content/uploads/ 2015/04/ Bystrova. Pdf

Лисенко М. В. Інноваційна парадигма вищої освіти України за умов переходу до інформаційного суспільства. автореф. дис. канд. філос. наук : 09.00.10 / М. В. Лисенко. – К., 2013.

Абдалова О.И. Использование технологий электронного обучения в учебном процессе / О. И. Абдалова, О. Ю. Исакова // Дистанционное и виртуальное обучение. – 2014. – № 12. – С. 52;

Моца А. А. Інноваційні технології навчання у вищій військовій освіті україни: практичне застосування . Міжнародний науковий журнал “Інтернаука” // № 5 (27), 2017, С. 26-34.

Дерев’янчук А.Й., Чопа Д.А., Дегтярьов В.В. Інформаційні технології як технічна основа розвитку

сучасних методів викладання військово-технічних дисциплін. Сучасні інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ. 2019. №2(35).

Белов В.В. Виртуальные тренажеры в практике технического образования URL:http://cdokp.tstu.tver.ru/ site.services/download. aspx? act1&did=89791&dbid.

Чопа Д.А., Дерев’янчук А.Й., Дерев’янчук В.А. Методичний підхід щодо створення та доступу до віддалених віртуальних сховищ навчального контенту для підготовки фахівців РВ і А. Сучасні інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ. 2021. №1(35).

Чопа Д.А., Дерев’янчук А.Й., Москаленко Д.Р. Використання навчального мультимедійного комплексу “Артилерійське озброєння і боєприпаси” для ефективного навчання студентів – артилеристів. . Сучасні інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ. 2015. № 3(24).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-30

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони