ОКРЕМІ АСПЕКТИ ОПЕРАТИВНОГО ПІДВЕЗЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ПІДРОЗДІЛАМ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПІЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ НА ДЕРЖАВНОМУ КОРДОНІ З ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2020-39-3-99-106Ключові слова:
матеріально-технічні засоби, підвезення, підрозділи швидкого реагування, державний кордонАнотація
Визначені окремі аспекти щодо оперативного підвезення матеріально-технічних засобів підрозділам швидкого реагування під час проведення спільних операцій на державному кордоні з застосуванням програмного забезпечення.
У статті висвітлено поняття «підвезення», його основні етапи та визначені основні принципи організації підвезення матеріально-технічних засобів.
Стаття розкриває методичні підходи щодо формалізації та проведення розрахунків основних показників, які характеризують процес підвезення матеріально-технічних засобів.
При цьому беруться до уваги методики прискореного (оперативного) розрахунку потреби у підвезенні матеріально-технічних засобів. Їх перевага полягає у відносно малих витратах часу на розрахунки при допустимих погрішностях і відхиленнях від величин потреби, отриманих при застосуванні універсальної методики. Застосування таких залежностей відповідає вимогам керівних документів щодо оволодіння методиками оперативного планування та організації матеріального і транспортного забезпечення, підвезення матеріально-технічних засобів, бойових та інших видів забезпечення.
В основу розрахунків прискореного (оперативного) розрахунку потреби в підвезенні покладені такі оперативні показники: бойовий склад підрозділів, темпи ведення бойових дій, тривалість бойових дій, завдання, які виконуються прикордонними підрозділами швидкого реагування, типові та встановлені норми витрати і втрат матеріально-технічних засобів в бою, тощо. При цьому потреба в підвезенні визначається за видами матеріально-технічних засобів, які мають найбільшу питому вагу в вантажопотоці (боєприпасах і пальному), з нарахуванням відповідного відсотку інших видів матеріально-технічних засобів від сумарної потреби в підвезенні боєприпасів та пального.
Визначення та розкриття окремих аспектів та методичних підходів щодо оперативного підвезення матеріально-технічних засобів підрозділам швидкого реагування, дозволить поглибити наукові дослідження з вирішення проблематики оперативного підвезення матеріально-технічних засобів підрозділам швидкого реагування.
Посилання
1. Development Strategy of the State Border Guard Service of Ukraine [Electronic resource]: approved by the order of the Cabinet of Ministers of Ukraine of November 23, 2015 № 1189-r. –Access mode: http://zakon3/rada.gov.ua/laws/show/1189-2015-%D1%80. [in Ukraine].
2. Sivak V.A., Kubetsky Y. O. Review of existing approaches and requirements to the structure and specifics of the functioning of the system of transportation of material resources to rapid response units in a special period. - Collection of scientific works. №2 (76) series: Military and technical sciences / NADPSU them. B. Khmelnytsky. - Khmelnytsky: NADPSU Publishing House, 2018. - P.160 -174. [in Ukraine].
3. Romanchenko I.S., Shuenkin V.O. Views on the development of the logistics system of the Armed Forces of Ukraine. Science and defense. 2007. №4. P. 22 – 27. [in Ukraine].
4. Rolin I.F. Substantiation of the main structural and functional characteristics of the logistics system of the National Guard of Ukraine. Honor and law. 2014. № 2. P. 28–35. [in Ukraine].
5. Methodical recommendations on the organization of accounting and movement of military property in the troops (forces) conducting hostilities - K .: 2015. - 84 p. [in Ukraine].
6. Problems, tendencies and prospects of development of the system of material and technical support of troops (forces) in wars and armed conflicts of the end of the XX and the beginning of the XXI century: [textbook. manual.] - K .: NADU, 2004. –345 p. [in Ukraine].
7. Military rear. Fundamentals of logistics of military units (units), combat tactical groups. Textbook (adapted taking into account the experience of providing military units in the anti-terrorist operation) - K .: Rear of the Armed Forces of Ukraine (publisher: FOP Kaiko TO)., 2015. – 285 p. [in Ukraine].
8. Sysoev V.V. The model of supply management of the security and defense sector of the state in a single logistics system. Problems of Economics, 2014. № 2. P. 144 –153. [in Ukraine].
9. Pavlov S.P., Bondarenko OG, Kaplun SO Economics and management of logistics: textbook. manual. H .: Acad. BB of the Ministry of Internal Affairs ofUkraine, 2010. 327 p. [in Ukraine].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.