Методика опрацювання експертних даних для удосконалення системи дистанційного навчання в Збройних Силах України
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2020-37-1-157-162Ключові слова:
дистанційне навчання, експертна оцінка, інформаційні технології, військова освітаАнотація
В роботі було проведено класифікацію засобів автоматизації освітнього процесу у системі військової освіти. На основі проведеного аналізу було визначено, що одним із важливих факторів ефективного функціонування системи дистанційного навчання є наявність експертів, які контролюють якість дистанційних курсів та пропонують методи їх удосконалення. З метою розроблення механізму роботи експертів щодо оцінювання ефективності та якості курсів дистанційного навчання була запропонована методика здійснення колективної експертизи ефективності та якості курсів дистанційного навчання та опрацювання отриманих експертних даних у групі експертів. Алгоритм розрахунків з використанням запропонованої методики передбачає визначення фахового рівня експертів; оброблення значень показників, визначених експертами; визначення узагальненого значення певного показника; визначення значення узагальненого показника.
Посилання
1. Jacob W. (2015), Interdisciplinary trends in higher education, Palgrave Communications, Vol. 1, URL: https://www.nature.com/articles/palcomms20151
2. Concept of creating a distance learning system in the Armed Forces of Ukraine, Access mode: www.mil.gov.ua/science_and_defense
3. Walcutt, J.J. & Schatz, S. (Eds.) (2019). Modernizing Learning: Building the Future Learning Ecosystem.Washington,DC: Government Publishing Office. License: Creative Commons Attribution CC BY 4.0 IGO
4. Voloshinov S. (2018), Modern trends for higher education in Ukraine/Engineering and Educational Technologies, 6 (4), pp. 38-46. DOI https://doi.org/10.30929/2307-9770.2018.06.04.04
5. Doctrine of Information Security of Ukraine, approved by the Decree of the President of Ukraine № 514/2009 08.07.2009 Access mode: https://www.president.gov.ua/
6. M. Moore, (Ed.). Handbook of distance education. Edition 3, Routledge, 2013.
7. Hnidenko M.P., (2009), A new approach to the pedagogical process in the context of informatization, Bulletin of the State University of Information and Communication Technologies, Kyiv, pp 61-68.
8. Opar N. (2015), Features of legal and regulatory quality assurance of higher education inUkraine in the context of European integration. The theory and practice of public administration and local self-government. Electronic scientific professional publication №1.
9. Salkutsan S.M. (2017), Organization and use of distance learning technologies in the Armed Forces of Ukraine, Training manual 124 p.
10. Salkutsan S.M. (2019), Status of the distance learning system of the Armed Forces of Ukraine and views on its further development, Proceedings of the Second International Scientific and Practical Conference “Problems of implementation of distance learning in the educational process of higher military educational Institutions and possible ways to solve it”, Kyiv, pp. 170-173.
11. Salkutsan S.M. (2019), Substantiation of Recommendations for Improving the Distance Learning System of the Armed Forces of Ukraine: R&D Report, code "Adele", 185 p.
12. Bykov V., Kukharenko V. (2005) Distance Learning Process: Tutorial, 292 p.
13. Lienkov S.V., Hakhovych S.V., Hunchenko Yu.O., Lukin V.Y., Shvorov S.A. (2014), Construction and use of distance learning systems with elements of artificial intelligence: Monograph, 324 p.
14. Koba O., Pustova C. (2011), Object-Oriented Programming: Laboratory Workshop, 76 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.