Методика опрацювання експертних даних для удосконалення системи дистанційного навчання в Збройних Силах України

Автор(и)

  • Юрій Васильович Кравченко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-0281-4396
  • Андрій Петрович Мусієнко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-1849-6716
  • Максим Георгійович Тищенко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0003-1266-4106
  • Спартак Юрійович Гогонянц Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-0023-5139

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2020-37-1-157-162

Ключові слова:

дистанційне навчання, експертна оцінка, інформаційні технології, військова освіта

Анотація

В роботі було проведено класифікацію засобів автоматизації освітнього процесу у системі військової освіти. На основі проведеного аналізу було визначено, що одним із важливих факторів ефективного функціонування системи дистанційного навчання є наявність експертів, які  контролюють якість дистанційних курсів та пропонують методи їх удосконалення. З метою розроблення механізму роботи експертів щодо оцінювання ефективності та якості курсів дистанційного навчання була запропонована методика здійснення колективної експертизи ефективності та якості курсів дистанційного навчання та опрацювання отриманих експертних даних у групі експертів. Алгоритм розрахунків з використанням запропонованої методики передбачає визначення фахового рівня експертів; оброблення значень показників, визначених експертами; визначення узагальненого значення певного показника; визначення значення узагальненого показника.

Посилання

1. Jacob W. (2015), Interdisciplinary trends in higher education, Palgrave Communications, Vol. 1, URL: https://www.nature.com/articles/palcomms20151

2. Concept of creating a distance learning system in the Armed Forces of Ukraine, Access mode: www.mil.gov.ua/science_and_defense

3. Walcutt, J.J. & Schatz, S. (Eds.) (2019). Modernizing Learning: Building the Future Learning Ecosystem.Washington,DC: Government Publishing Office. License: Creative Commons Attribution CC BY 4.0 IGO

4. Voloshinov S. (2018), Modern trends for higher education in Ukraine/Engineering and Educational Technologies, 6 (4), pp. 38-46. DOI https://doi.org/10.30929/2307-9770.2018.06.04.04

5. Doctrine of Information Security of Ukraine, approved by the Decree of the President of Ukraine № 514/2009 08.07.2009 Access mode: https://www.president.gov.ua/

6. M. Moore, (Ed.). Handbook of distance education. Edition 3, Routledge, 2013.

7. Hnidenko M.P., (2009), A new approach to the pedagogical process in the context of informatization, Bulletin of the State University of Information and Communication Technologies, Kyiv, pp 61-68.

8. Opar N. (2015), Features of legal and regulatory quality assurance of higher education inUkraine in the context of European integration. The theory and practice of public administration and local self-government. Electronic scientific professional publication №1.

9. Salkutsan S.M. (2017), Organization and use of distance learning technologies in the Armed Forces of Ukraine, Training manual 124 p.

10. Salkutsan S.M. (2019), Status of the distance learning system of the Armed Forces of Ukraine and views on its further development, Proceedings of the Second International Scientific and Practical Conference “Problems of implementation of distance learning in the educational process of higher military educational Institutions and possible ways to solve it”, Kyiv, pp. 170-173.

11. Salkutsan S.M. (2019), Substantiation of Recommendations for Improving the Distance Learning System of the Armed Forces of Ukraine: R&D Report, code "Adele", 185 p.

12. Bykov V., Kukharenko V. (2005) Distance Learning Process: Tutorial, 292 p.

13. Lienkov S.V., Hakhovych S.V., Hunchenko Yu.O., Lukin V.Y., Shvorov S.A. (2014), Construction and use of distance learning systems with elements of artificial intelligence: Monograph, 324 p.

14. Koba O., Pustova C. (2011), Object-Oriented Programming: Laboratory Workshop, 76 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-20

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони