ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ТЕХНІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2019-35-2-143-148Ключові слова:
інформаційні технології, мультимедійні артилерійські комплекси, кейс – метод, комп’ютерні навчальні системи, концепціїАнотація
Сучасні умови застосування Збройних Сил України визначають нові вимоги до організації навчання та підготовки військових фахівців. Існує нагальна потреба в розробленні нових технологій навчання, підвищенні рівня засвоювання навчального матеріалу та удосконаленні способів контролю його засвоєння. Тому в статті на основі досвіду кафедри військової підготовки Сумського державного університету наводяться основні інноваційні напрями застосування інформаційних технологій у підготовці військових фахівців (на прикладі спеціалістів РВ і А), а саме, створення мультимедійних навчальних комплексів за артилерійською тематикою, створення комп’ютерних навчальних систем, впровадження інформаційних і кейс – технологій у систему підготовки військових фахівців, розроблення мультимедійних віртуальних тренажерів (симуляторів), моделювання навчальних ігор, розроблення системи автоматизованої оцінки знань та розроблення інформаційно-дистанційно-тренажерної системи навчання. Автори започатковують власний підхід щодо концепції застосування сучасних методів викладання військово-технічних дисциплін з метою подальшого їх обговорення, розвитку та впровадження в освітній процес ВВНЗ. В даній статті розглянуто лише частина основних інноваційних напрямів застосування інформаційних технологій. Решта напрямів буде проаналізовано та представлено в наступних публікаціях.
Посилання
1. Kolganova A. Metod case-study kak sovremennaia pedahohycheskykh tekhnolohyia v obrazovanyy vzroslыkh [The case-study method as a modern educational technology in adult education.]. URL: http://www.docplayer.ru /31560686 - Metod - case - study - kak - sovremennaya -anii-vzroslyh-kolganova-alla-ivanovna-zav-sektorom-gcrdo. html.
2. Velichko G. (2002). Kompiuterni tekhnolohii navchannia [Computer technology training] Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. pr. U 2-kh chast. Ch.2. / Za red. I.A. Ziaziuna (holova) ta in. Kyiv.Vinnytsia: DOV Vinnytsia.
3. Derevyanchuk А., Chopa D. (2012). Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystsyplin [Approach to the creation of software for the study of military-technical disciplines]. Suchasni informatsiini tekhnolohii v sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(13).
4. Derevyanchuk А., Moskalenko D., Dyakov А. (2012) Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo- tekhnichnykh dystsyplin [The use of information technology in the study of military-technical disciplines]. Suchasni informatsiini tekhnolohii v sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(13).
5. Raskin J. (2010). Ynterfeis: novыe napravlenyia v proektyrovanyy kompiuternыkh system [Interface: new directions in the design of computer systems.]. URL:http://www.e-reading. club/book.php? book=89632.
6. Derevyanchuk А., Sirotenko S. (2017). Informatsiini tekhnolohii intensyfikatsii pidvyshchennia yakosti kompiuteryzovanoho navchannia [Information technologies of intensification of the improvement of the quality of computerized training]. Viiskova osvita: Zbirnyk naukovykh prats. NUOU. №1(35). S. 60-68.
7. Derevyanchuk А., Chopa D., Dehtiarov V., Semenov D. (2019). Keis–metod yak forma interaktyvnoho navchannia z viiskovo–tekhnichnykh dystsyplin pry pidhotovtsi fakhivtsiv RV i A [Case-method as a form of interactive training on military-technical disciplines in preparation of artilery specialists]. Suchasni informatsiini tekhnolohii u sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(34).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.