ПОРІВНЯННЯ ПОКАЗНИКА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ МАЛОГО ШВИДКІСНОГО ПОРОМА ТА ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ

Автор(и)

  • Mykola M. Konotopets Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Ukraine
  • Oleksandr O. Kanifolskyi Одеський національний морський університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-0-1(22)-60-62

Ключові слова:

інформація про енергоефективність, показники екологічної безпеки автомобільного та морського транспорту.

Анотація

Інформація про енергоефективність різних технічних пристроїв, на сучасному етапі, є необхідним знанням при створенні нової та модернізації існуючої техніки. У статті розглянуто міжнародні вимоги до енергоефективності автомобільного транспорту та вимоги міжнародної морської конвенції МАРПОЛ до суден. Вимоги цього міжнародного документа стосуються EEDI (Energy Efficiency Design Index). Показник EEDI об'єднує кілька важливих точок зору різних наук на судно: теорії проектування суден, теорії корабля, економіки та екології. Директива Комісії Євросоюзу з енергетики і транспорту вимагає, щоб автомобілі були класифіковані залежно від кількості вуглекислого газу, що викидається, в грамах на кілометр. Порівняльний аналіз показників енергоефективності був проведений для автомобільного та морського транспорту. Вище названі показники спрямовані на зниження вмісту у вихлопних газах двигунів вуглекислого газу, як речовини що бере участь у створенні парникового ефекту.

Біографії авторів

Mykola M. Konotopets, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

канд. техн. наук, доцент, професор кафедри

Oleksandr O. Kanifolskyi, Одеський національний морський університет

канд. техн. наук, доцент

Посилання

Resolution MEPC.203(62). (1973), Amendments to the Annex of the protocol of 1997 to amend the international convention for the prevention of pollution from ships, as modified by the protocol of 1978.

Bronnikov А.V. (1991), Planning of courts: monograph. [Proektirovanie sudov], Shipbuilding, Leningrad, 319 p.

Resolution MEPC 215(63). Guidelines for calculation of reference lines for use with the energy efficiency design index (EEDI).

Levy B.Z. (1975), Passenger ships coastal navigation. [Passazhirskie suda pribrezhnogo plavanija], Leningrad Sudostroenie, 320 p.

Kanifolskyi A.O. (2003), Determination of main size of high-speed single-hull displacement courts on the initialstages of planning. [Opredelenie glavnyh razmerenij bystrohodnyh odnokorpusnyh vodoizmeshhajushhih sudov na nachal'nyh stadijah proektirovanija], Author's thesis. avtoref. dis. kand. tech. nauk, spec: 05.08.03., Odessa, 20 p.

Kanifolskyi O.O. (2014), The stability of high speed small ship in transitional mode // International Journal of Small Craft Technology, London: The Royal Institution of Naval Architects, Vol 156, Part B1. pp. 35–38.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-30

Номер

Розділ

Теоретичні основи створення і використання інформаційних технологій