МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ОБ'ЄКТІВ СУДНОВИХ КОМПЛЕКСІВ

Автор(и)

  • Volodymyr I. Bohomia ДП "УкрНДНЦ", Ukraine
  • Volodymyr F. Lavrynenko Київська державна академія водного транспорту, Ukraine
  • Denys M. Hudkov Київська державна академія водного транспорту, Ukraine
  • Yaroslav V. Melnyk Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-0-1(22)-24-28

Ключові слова:

суднове обладнання, технічне обслуговування, ремонт

Анотація

У статті наведені способи визначення середнього часу відновлення об'єкту суднового обладнання в експлуатуючої організації, а також особливості розроблення математичної моделі процесу технічного обслуговування та ремонту об'єктів суднових комплексів судна, що дозволяє отримати кінцеві аналітичні вирази для розрахунків відповідних показників ефективності процесу.

На підставі формалізації розроблена математична модель процесу технічного обслуговування і ремонту об'єктів суднових комплексів, що дозволяє отримати кінцеві аналітичні вирази для розрахунків показників ефективності процесу, що досліджується. Модель дозволяє оцінити вплив системи відновлення суднових комплексів, як сукупності засобів контролю, діагностичних і ремонтних засобів, комплектів запасних елементів, виконавців, що взаємодіють з об’єктом експлуатації за встановленими правилами, на ефективність процесу технічного обслуговування і ремонту.

Біографія автора

Volodymyr I. Bohomia, ДП "УкрНДНЦ"

д-р техн. наук, с.н.с.

Посилання

Egorov G.V. (2007), Design of boats restricted navigation area on the basis of the theory of risk. [Proektyrovanye sudov ohranychennыkh raionov plavanyia na osnovanyy teoryy ryska], SPb. Sudostroenye, 384 p.

The technical and Economic characteristics Sea Commercial fleet of ships (1992), [Tekhnyko-эkonomycheskye kharakterystyky sudov morskoho flota], RD 31.03.01-90., Moscow, I/O “Mortehynformreklama”, 232 p.

Barlow R.E. (1998), Engineering reliability ASA SIAM, Philadelphia, USA,. 196 p.

Smith A.M. (2004), RCM: gateway to world class maintenance / Anthony M. Smith., Glenn R. Hincheliffe - Elsevier Inc., Burlington, USA,. 340 p.

Reliability engineering. Experimental evaluation and control of reliability(1995). [Nadiinist tekhniky. Eksperymentalne otsiniuvannia ta kontrol nadiinosti. Osnovni polozhennia], Key provisions: ISO 2864: 94. [Effective as of 01.01.1996],Kyiv, State Standard of Ukraine, 30 p.

Barzilovich E.Y. (1982), Models maintenance of complex systems. [Modely tekhnycheskoho obsluzhyvanyia slozhnukh system], Moscow, Higher School, 231 p.

Bohom'ya V.I., Davydov V.S., Doronin V.V., Pashkov D.P., Tikhonov I.V., Navigation support vessel traffic management (manual) (2012), [Navihatsiine zabezpechennia upravlinnia rukhom sudden], Vyd.1, Kyiv, DVVPU “Compass”, 336 p.

Kashtanov V.A. (1981), Optimal maintenance tasks, [Optymalnue zadachy tekhnycheskoho obsluzhyvanyia], Red VA, Moscow, Knowledge, 122 p.

Lavrynenko V.F., Stadnyk A.I., Tarohtey V.P. (2014), The choice of method for controlling multi-criteria optimization of water transport equipment. [Vubor metoda mnohokryteryalnoi optymyzatsyy dlia upravlenyia vodnum transportnum sredstvom], Water Transport, Vol. 3 (21), pp.11–14.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-30

Номер

Розділ

Теоретичні основи створення і використання інформаційних технологій