ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ В ОБЛАСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Tetiana I. Cybaniuk Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Olena V. Kraiova Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-3(21)-89-92

Ключові слова:

технології, вивчення мови за допомогою комп'ютера, навчання, автентичність, мультимедіа

Анотація

На початку 21-го століття спектр технологій, доступних для використання в галузі вивчення і викладання англійської мови став дуже різноманітним і способи, які використовуються на заняттях по всьому світу, стали грати центральну роль у мовній практиці. Цифрові технології вже давно стали частиною і ефективно використовуються в процесі викладання англійської мови (чи то у вигляді магнітофона або більш складної цифрової техніки). Але, можливо, їх вплив на цей процес був більш глибоким. Викладачі англійської мови завжди використовували наявні інструменти для розробки матеріалів і створення ситуацій, які відповідають потребам своїх студентів. Дана стаття присвячена ролі технологій в області навчання англійській мові. Показує переваги використання технологій для викладача англійської мови. Також розглядає проблеми, з якими вчителі та ВНЗ, які інтегрують технології в свою практику, можуть зіткнутися.

Біографії авторів

Tetiana I. Cybaniuk, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

старший викладач кафедри

Olena V. Kraiova, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

старший викладач кафедри

Посилання

Arnó E., Soler A., Rueda, C. (2006), ‘The Role of Information Technology in Languages for Specific Purposes: Some Central Issues’, in Arnó, E, Soler, A and Rueda, C (eds) Information Technology in Languages for Specific Purposes: Issues and Prospects. New York: Springer, pp. 3–18.

Arnó-Macià E. (2012), The Role of Technology in Teaching Languages for Specific Purposes Courses. The Modern Language Journal 96/Focus Issue: 89–104.

Garrett N. (2009), Computer-Assisted Language Learning Trends and Issues Revisited: Integrating Innovation. The Modern Language Journal 93/Supplement s1: 719–740.

Kern R., Ware P., Warschauer M. (2004), Crossing frontiers: New directions in online pedagogy and research. Annual Review of Applied Linguistics 24: 243–260.

Warschauer M. Healey D. (1998), Computers and language learning: An overview. Language Teaching 31: pp. 57–71.

Warschauer M., Kern R. (2000), Network-based language teaching: Concepts and practice. New York: Cambridge University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-12

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони