ЗАГАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ 3D МОДЕЛЕЙ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Автор(и)

  • Anatolii Y. Dereviyanchuk Сумський державний університет, Ukraine
  • Denys R. Moskalenko Сумський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-3(21)-82-88

Ключові слова:

навчальні комп’ютерні 3D моделі, етапи розроблення 3D моделей, методи створення 3D моделей, візуалізація

Анотація

У статті розглядається загальний підхід до створення комп’ютерних навчальних 3D моделей військово-технічного призначення, та ефективність їх застосування під час підготовки військових спеціалістів. Надаються рекомендації щодо удосконалення підготовки військових спеціалістів з використанням комп’ютерних 3D моделей. Показана загальна схема створення навчальних комп’ютерних 3D моделей військово-технічного призначення. Розкривається сутність кожного етапу створення навчальних 3D моделей зразків озброєння. Особлива увага приділяється проблемам правильного проектування та візуалізації навчальних 3D моделей. Висвітлюються основні переваги використання 3D моделей для висококваліфікованої підготовки військових спеціалістів з військово-технічних дисциплін. Приділяється увага впливу застосування 3D моделей на підвищення рівня мотивації до навчання, та якість засвоєння складного навчального матеріалу військово-технічних дисциплін після використання комп’ютерних 3D моделей на заняттях.

Біографії авторів

Anatolii Y. Dereviyanchuk, Сумський державний університет

канд. техн. наук, професор, професор кафедри

Denys R. Moskalenko, Сумський державний університет

аспірант

Посилання

Baranova I.V., Derevjanchuk A.Y., Oliinyk L.V., Pushkarov Yu.I. (2011), Experience with modern multimedia technology in preparing future officers. [Dosvid vykorystannia suchasnykh multymediinykh tekhnolohii pry pidhotovtsi maibutnikh ofitseriv], available at: http://www.nbuv.gov.ua/e-jonals/unadps/2011_2/11bivvsd.pdf

Velychko H.H., Ziaziuna I.A. (2002), Modern information technology and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems. [Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy], Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. pr., pp. 531.

Derevjanchuk A.Y. (2009), Analysis capabilities and usefulness of non-traditional ways to control the assimilation of content learning in higher military school. [Analiz mozhlyvostei i dotsilnosti zastosuvannia netradytsiinykh sposobiv kontroliu zasvoiennia zmistu navchannia u vyshchii viiskovii shkoli], Viiskova osvita: Zbirnyk naukovykh prats, No 23., Kiyv, pp. 158-163.

Derevjanchuk A.Y., Shelest M.B., Kupenko O.V. (2010), The introduction of 3D-models for the study of military-technical subjects and raising the level of learning information. [Vprovadzhennia 3D-modelei dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystsyplin ta pidvyshchennia rivnia zasvoiennia navchalnoi informatsii], Viiskova osvita: Zbirn. nauk. prats, Kiyv, No 24., pp. 120-128.

Derevjanchuk A.Y., Moskalenko D.R., Diakov A.V. (2013) The use of information technology in the study of military-technical subjects. [Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii pry vyvchenni viiskovo-tekhnichnykh dystsyplin], Viiskova osvita: Zbirn. nauk. prats, Kiyv, National University Defense of Ukraine No 28., pp. 61-67.

Derevjanchuk A.Y., Chopa D.I (2011), The approach to the creation of software tools for the study of military-technical subjects. [Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystsyplin], Suchasni informatsiini tekhnolohii v sferi bezpeky ta oborony, No 1., Kiyv, pp. 69-72.

Derevjanchuk A.Y., Liapa M.M., Latin S.P. (2011), The use of 3D models for the study of military-technical subjects. [Vykorystannia 3D modelei dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystsyplin], Innovatsii yak chynnyk suspilnoho rozvytku: teoriia ta praktyka. Materialy II mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Sumy, pp. 23.

Kolomiiets A.M., Ziaziuna I.A. (2002), Presentation of educational material using computer technology. [Prezentatsiia navchalnoho materialu za dopomohoiu kompiuternykh tekhnolohii], Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. pr., Parth 2, Kiyv, Vinnytsia, pp. 278–284.

Kontsevych V.H. (2008), The solid modeling in Autodesk Inventor. [Tverdotelnoe modelyrovanye v Autodesk Inventor], Yzd. “DyaSoftIuP”, Kiyv, Moscow, 675 p.

Kostelna L.I. (2003) The new information technology - the future of education. [Novi informatsiini tekhnolohii – osvita maibutnoho], Novi tekhnolohii navchannia: Nauk.-metod. zb. Spets. vypusk, ZAT “NICHLAVA”, pp. 146-148.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-12

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони