ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ 3D ГРАФІКИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ СПЕЦІАЛІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-2(20)-119-124Ключові слова:
технології комп’ютерної графіки, 3D моделі, рівень засвоєння навчального матеріалуАнотація
Проблеми з фінансуванням Збройних Сил України обумовлюють необхідність використання ефективних і одночасно мало витратних методів підготовки військових фахівців. В статті на підставі аналізу сучасних інформаційних технологій комп’ютерної графіки висвітлені недоліки та переваги з точки зору можливості використання їх в підготовці студентів, які навчаються за програмою офіцерів запасу, розглядається використання електронних засобів навчального призначення у процесі підготовки військових спеціалістів, як спосіб забезпечення підвищення якості навчання з урахуванням обмежених фінансових ресурсів, та обґрунтовується їх вплив на підвищення якості і зростання рівня підготовки під час вивчення військово-технічних дисциплін на прикладі педагогічного експерименту зі студентами вищих навчальних закладів, які навчаються на кафедрі військової підготовки Сумського державного університету. Обґрунтовані рекомендації щодо доцільності використання сучасних інформаційних технологій комп’ютерної графіки за рахунок більш продуктивного використання навчального часу з одночасним скороченням фінансових витрат на експлуатацію реальних зразків артилерійського озброєння.Посилання
Aleksєєnko M.O. (2010), Algorithm of using multimedia teaching in foreign language training of military and diplomatic service future specialists [Algorithm zastosuvannya multimedіynih zasobіv navchannya in іnshomovnіy pіdgotovtsі maybutnіh fahіvtsіv voєnno-diplomatichnoї sluzhby], Kreatyvna pedahohika. Nauk.-metod. zb. – vypusk. 3., pp. 5–9.
Baranova I.V., Derevjanchuk A.Y., Oliinyk L.V., Pushkarov Y.I. (2011), Experience with modern multimedia technology in preparing future officers. [Dosvid vykorystannia suchasnykh multymediinykh tekhnolohii pry pidhotovtsi maibutnikh ofitseriv], Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoi akademii prykordonnykh viisk Ukrainy, No 2., available at: http://www.nbuv.gov.ua/ejonals/unadps/2011_2/11bivvsd.pdf.
Velichko G.G. (2002) Study computer technologies [Kompyuternі tehnologії navchanya], Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. pr. za red. I. A. Ziaziuna (holova) ta in. U 2-kh chast., Chast 2., pp. 17–21.
Derevianchuk A.I., Shelest, M.B., Kupenko, O.V. (2010) The introduction of 3D-models for the study of military-technical disciplines and improve learning information [Vprovadzhennya 3D-models dlya vivchennya vіyskovo-tehnіchnih dycsyplіn ta pіdvischennya rіvnya zasvoєnnya navchalnoї іnformacії], Viiskova osvita: Zbirn. nauk. prats., No. 2 (24), pp. 120–128.
Derevyanchuk, A.I., Moskalenko D.R., Dyakov, A.V. (2013) Using information technologies in the study of military-technical subjects [Vikoristannya іnformatsіynih tehnologії u vivchennі vіyskovo-tehnіchnih distsiplіn], Viiskova osvita: Zbirn. nauk. prats., No 2 (28), pp. 61–67.
Derevyanchuk, A.I., Lyapa, М.М., Latin S.P., (2011) Using 3D models for the study of military-technical subjects. [Vykorystannya 3D modelej dlya vyvchennya vijskovo-tehnichnyh dyscyplin], Innovatsii yak chynnyk suspilnoho rozvytku: teoriia ta praktyka. Materialy II mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii.
Kolomyjec, A.M., (2002) Presentation of educational material using computer technology [Prezentaciya navchalnogo materialu za dopomogoyu kompyuternyh tehnologij], Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. pr. za red. I. A. Ziaziuna (holova) ta in. U 2-kh chast., pp. 278–284.
Kostelna L.I., (2003) New information technology – the future of education. [Novi informacijni texnologiyi – osvita majbutnogo], Novi tekhnolohii navchannia: Nauk.-metod. zb., Spets. vypusk., pp. 146–148.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.