ВИКОРИСТАННЯ АУТЕНТИЧНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2015-24-3-141-144Ключові слова:
аутентичні відеоматеріали, навички аудіювання, відбір матеріалу, розробка навчальних завдань.Анотація
В даній статті досліджується вплив аутентичних відеоматеріалів на розвиток навичок аудіювання в процесі навчання іноземної мови та шляхи покращення ефективності занять, що базуються на використанні аутентичних відеоматеріалів. Використання аутентичних відеоматеріалів в процесі розвитку навичок аудіювання позитивно впливає на підвищення мотивації слухачів, шляхом залучення їх до реального комунікативного процесу, демонструючи їм природнє мовлення і полегшуючи процес культурної адаптації. Залучення слухачів до реальних комунікативних ситуацій призводить до подолання мовного бар’єру і швидкого пристосування до іншомовного середовища під час виконання своїх задач в міжнародних навчаннях, конференціях, семінарах чи миротворчих місіях.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.