ТАКСОНОМІЯ БЛУМА В РОЗПОДІЛІ БЮДЖЕТУ НАВЧАЛЬНОГО ЧАСУ ДИСЦИПЛІН ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Yurii Y. Repilo Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Anatolii V. Halimov Хмельницький інститут соціальних технологій Університету «Україна», Україна
  • Oleksii M. Shevchenko Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2013-0-3(18)-120-122

Ключові слова:

навчальна дисципліна, процес пізнання, професійно-практичні дисципліни, лекції, практична підготовка, схема Блума, навчально-виховний процес, позааудиторна робота, знання, розуміння.

Анотація

У статті розглянуто підходи до розподілу бюджету часу навчальної дисципліни на підставі аналізу теоретичного обґрунтування процесу пізнання та існуючих в Україні вимог до вищої освіти. Проведено аналіз стану практичної підготовки щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Визначено основні рекомендації щодо посилення практичної складової навчання.

Біографії авторів

Yurii Y. Repilo, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

д-р військ. наук, професор

Anatolii V. Halimov, Хмельницький інститут соціальних технологій Університету «Україна»

д-р педагогічних наук, професор

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-25

Номер

Розділ

Сучасні військово-теоретичні проблеми