ТАКСОНОМІЯ БЛУМА В РОЗПОДІЛІ БЮДЖЕТУ НАВЧАЛЬНОГО ЧАСУ ДИСЦИПЛІН ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2013-0-3(18)-120-122Ключові слова:
навчальна дисципліна, процес пізнання, професійно-практичні дисципліни, лекції, практична підготовка, схема Блума, навчально-виховний процес, позааудиторна робота, знання, розуміння.Анотація
У статті розглянуто підходи до розподілу бюджету часу навчальної дисципліни на підставі аналізу теоретичного обґрунтування процесу пізнання та існуючих в Україні вимог до вищої освіти. Проведено аналіз стану практичної підготовки щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Визначено основні рекомендації щодо посилення практичної складової навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.