ФІЛОСОФСЬКО-ТЕХНІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДОКСІВ

Автор(и)

  • Igor M. Kozubtsov Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації Державного університету телекомунікацій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-1(19)-147-154

Ключові слова:

філософія, наука, педагогіка, парадокс, рішення, вчений, аспірант.

Анотація

У науковій статті І. Козубцов розкриває суть деяких науково-педагогічних парадоксів, які створюють несприятливі умови на шляху аспірантів. Автором поставлена в статті мета – досліджувати природу виникнення парадоксів і виробити філософське їх рішення з технічної точки зору. В результаті виникає важлива наукова проблема у кожного аспіранта. На підставі багаторічного досвіду і рекомендацій вчених, автором розроблено філософію по вирішенню науково-педагогічних парадоксів. Вона має здорову і очевидну логіку, але при цьому маються елементи новизни, запропоновані вперше та отримали подальший розвиток. Розглянуті і вирішені парадокси в науковій сфері дозволять в сукупності логічно вирішити ряд часткових наукових проблем, сформульованих автором в дисертаційному дослідженні.

Біографія автора

Igor M. Kozubtsov, Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації Державного університету телекомунікацій

канд. техн. наук, с.н.с., провідний науковий співробітник

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-30

Номер

Розділ

Філософське, правове та інформаційно-психологічне підґрунтя розвитку інформаційних технологій