ФІЛОСОФСЬКО-ТЕХНІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДОКСІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-1(19)-147-154Ключові слова:
філософія, наука, педагогіка, парадокс, рішення, вчений, аспірант.Анотація
У науковій статті І. Козубцов розкриває суть деяких науково-педагогічних парадоксів, які створюють несприятливі умови на шляху аспірантів. Автором поставлена в статті мета – досліджувати природу виникнення парадоксів і виробити філософське їх рішення з технічної точки зору. В результаті виникає важлива наукова проблема у кожного аспіранта. На підставі багаторічного досвіду і рекомендацій вчених, автором розроблено філософію по вирішенню науково-педагогічних парадоксів. Вона має здорову і очевидну логіку, але при цьому маються елементи новизни, запропоновані вперше та отримали подальший розвиток. Розглянуті і вирішені парадокси в науковій сфері дозволять в сукупності логічно вирішити ряд часткових наукових проблем, сформульованих автором в дисертаційному дослідженні.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.