ПІДХІД ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОКАЗНИКІВ РІВНЯ НАВЧЕНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Dmytry A. Chopа Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Denys R. Moskalenko Сумський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-1(19)-118-121

Ключові слова:

офіцери запасу, рівень засвоєння навчального матеріалу, показник рівня навченості.

Анотація

Проведений аналіз існуючих методик оцінювання рівня засвоєння навчального матеріалу з військово-технічних дисциплін студентами, які навчаються за програмою підготовки офіцерів запасу. На підставі цього аналізу пропонується підхід з визначення показників навченості військових спеціалістів запасу. Надані рекомендації щодо вдосконалення рівня підготовки офіцерів запасу.

Біографії авторів

Dmytry A. Chopа, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

канд. техн. наук, с.н.с., заступник начальника центру

Denys R. Moskalenko, Сумський державний університет

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-28

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони