Основні інноваційні напрями застосування сучасних інформаційних технологій у підготовці військових фахівців
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2019-36-3-127-134Ключові слова:
інформаційні технології, мультимедійні віртуальні тренажери (симулятори), навчальні ігри, система автоматизованої оцінки знань, інформаційно-дистанційно-тренажерна система навчанняАнотація
Застосування Збройних Сил України в сучасних умовах обумовлює нові вимоги до організації навчання та підготовки військових фахівців. Існує нагальна потреба в розробленні нових технологій навчання, підвищенні рівня засвоювання навчального матеріалу та удосконаленні способів контролю його засвоєння. Тому в статті на основі досвіду кафедри військової підготовки Сумського державного університету наводяться основні інноваційні напрями застосування інформаційних технологій у підготовці військових фахівців (на прикладі фахівців РВ і А). А саме, ця стаття присвячена створенню мультимедійних віртуальних тренажерів (симуляторів), моделюванню навчальних ігор, розробленню системи автоматизованої оцінки знань та розробленню інформаційно-дистанційно-тренажерної системи навчання. Автори статті продовжують ділитися власним досвідом щодо концепції застосування сучасних методів викладання військово-технічних дисциплін з метою подальшого їх обговорення, розвитку та впровадження в освітній процес ВВНЗ.
Посилання
1. Derevyanchuk А., Chopa D., Dehtiarov V., Semenov F. (2019). Keis - metod yak forma interaktyvnoho navchannia z viiskovo - tekhnichnykh dystsyplin pry pidhotovtsi fakhivtsiv raketnykh viisk i artylerii [Case-method as a form of interactive training on military-technical disciplines in preparation of artilery specialists]. Suchasni informatsiini tekhnolohii u sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(34).
2. Derevyanchuk А., Chopa D., Dehtiarov V. (2019). Informatsiyni tehnologiyi yak tehnichna osnova rozvitku suchasnih metodiv vikladannya viysьkovo-tehnichnih distsiplin [Іnformation technologies as a technical basis for the development of modern methods of teaching military-technical subjects]. Suchasni informatsiini tekhnolohii u sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №2(35).
3. Obraztsov I., Belov V. Virtualnyie trenazheryi v praktike tehnicheskogo obrazovaniya [Virtual simulators in the practice of technical education] URL:http://cdokp.tstu.tver.ru/site.services/ download.aspx? act=1&did=89791&dbid=marcmain.
4. The first international scientific-practical conference (2018). Problemi vprovadzhennya distantsIynogo navchannya v osvItnomu protsesI vischih vIyskovih navchalnih zakladIv ta mozhlivI shlyahi Yih virIshennya. [Problems of introduction of distance learning in the educational process of higher military educational establishments and possible ways of solving them]. Сollection of materials of the 1st international scientific-practical conference. Kyiv.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.