Кейс - метод як форма інтерактивного навчання з військово - технічних дисциплін при підготовці фахівців ракетних військ і артилерії

Автор(и)

  • Dmytro Chopa Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Anatoliy Derevjanchuk Сумський державний університет, Україна
  • Vladyslav Dehtiarov Сумський державний університет, Україна
  • Fedir Semenov Сумський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2019-34-1-151-154

Ключові слова:

інтерактивні методи, кейс-метод, технології навчання, 3D-модель базової машини ОВТ

Анотація

Підготовка військових фахівців в умовах особливого періоду, коли необхідно  в стислі терміни  забезпечити високий рівень знань та  умінь,  обумовлюють завдання пошуку  нових методів навчання. Тому в статті розглядаються питання використання кейс-методу у військових навчальних закладах  під час вивчення військово-технічних дисциплін. Автори визначають одну з головних проблем - якість підготовки військового фахівця. Підкреслюється актуальність та перспективність використання кейс-методу під час вивчення військово-технічних дисциплін. Метою даної статті є аналіз розроблення та використання кейс-методу в системі підготовки військових фахівців. Автори розглядають підхід щодо розроблення та використання кейс-методу в навчальному процесі. Визначається, що поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання дозволяє підвищити рівень теоретичних знань і практичних навичок студентів під час аналізу деяких ситуацій.  Використання зазначених методів  змушує студентів самостійно мислити, шукати інформацію,  знаходити правильні рішення на питання, які виникають. Наприкінці сформульовані напрямки подальших досліджень щодо впровадження кейс-методу.

Посилання

1. Verba, V., Sydorenko O. (2001). Metodychne napovnennia kursu «Proektnyi analiz» [Methodical content of the course "Project Analysis"]. Sytuatsiina metodyka navchannia: ukrainskyi dosvid. Tsentr innovatsii ta rozvytku, 165-170.

2. Dolgorukov A. Case-study method as modern technology of vocational training. Available at: http://www.vshu.ru/ lections.php? Tab_id = 3 & a = info & id = 260.

3. Zhyhylei, Y. M. (2012). Formyrovanye professyonalnykh kompetentsyi s pomoshchiu keismetoda v vysshem obrazovanyy [Formation of professional competencies using the case-method in higher education]. Prepodavatel KhKhI vek, 29-36.

4. Malysheva M.A. (2011). Sovremennye tekhnolohyy obuchenyia y ykh rol v obrazovatelnom protsesse [Modern technologies of teaching and their role in the educational process]. Sovremennnye tekhnolohyy obuchenyia v vuze (opyt NYU VShЭ v Sankt-Peterburhe). – SPb, 6-25.

5. Basics of the case-method. Available at: http://www.pprog.ru/Osnovi %20keis - metoda.doc.

6. Pohrebelnaia N. Y. (2008). Keis-metod kak uslovye formyrovanyia yssledovatelskykh sposobnostei studentov vuza [Case-method as a condition for the formation of research abilities of university students]. Nauka y shkola, 73.

7. Surmin Yu. P.(2005). Metod analizu sytuatsii (Case study) ta yoho navchalni mozhlyvosti. Hlobalizatsiia i Bolonskyi protses: problemy i tekhnolohii [Case-study method and its educational capabilities. Globalization and the Bologna process: problems and technologies], 71-82.

8. Surmyn Yu.P.(2002). Sytuatsyonnyi analyz, yly Anatomyia Keis-metoda [Situational Analysis, or Case Method Anatomy]. Tsentr ynnovatsyi y razvytyia, 41-56.

9. A. Derevyanchuk. Pidxid do stvorennya i zastosuvannya kejs – metodu pry vyvchenni vijskovo – texnichnyh dyscyplin / A. Derevyanchuk // Vijskova osvita. Zbirnyk naukovyx pracz nacionalnogo universytetu oborony Ukrayiny. – K, 2018. – №1(37). – S.92 – 101

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-06

Номер

Розділ

Розвиток теорії та практики створення інформаційно-телекомунікаційних систем