АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ОФІЦЕРСЬКОГО СКЛАДУ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2311-7249/2018-32-2-151-154Ключові слова:
підвищення кваліфікації, дистанційне навчання, технологія дистанційного навчання, дистанційна форма підвищення кваліфікаціїАнотація
У статті вивчається досвід впровадження дистанційних форм навчання у підготовку офіцерських кадрів, як у провідних країнах – членах НАТО, так і вітчизняний досвід. Обґрунтовується необхідність впровадження дистанційної форми навчання в систему підвищення кваліфікації осіб офіцерського складу Збройних Сил України.Посилання
1. Order Ministry of Defense ofUkraine from 04.04.2017 number 202 "On the organization and training of military personnel, members of the Ukrainian Armed Forces and officials of the Ministry of Defense ofUkraine and the Ukrainian Armed Forces ".
2. Decree of the President of Ukraine of December 10, 2008 number 1153/2008 "On Regulations of the citizens ofUkraine military service in the Ukrainian Armed Forces ".
3. Bikov V.Y. Distance Learning in Europe and theUS and the prospects forUkraine / V.Y. Bikov // Information support of the educational process: innovative tools and technologies, col. monograph / V.Y. Bykov, A.A. Hrytsenchuk, Y.O. Beetle and others. /Academy ofPedagogical Sciences ofUkraine, Institute training facilities. - K: Atika, 2015. - P. 77-140.
4. Organization and use of distance learning technologies in the Ukrainian Armed Forces: Teach method. guidances. / Group of authors; by the Society. Ed. M. Salkutsan. - K: NDUU, 2017. - 124 p.
5. R. Tkachuk at the National Defense University of Ukraine has implemented the first phase of distance education [electronic resource] / Ruslan Tkachuk // People's Army. - 2018. - Issue 24 - Access: http://www.na.mil.gov.ua/files/pdf/5556-(14-06-2018).pdf.
6. Organization of distance learning. Creation of e-learning courses and electronic test, teach. posibn. / V.V. Vyshnivskiy, M.P. Gnidenko, G.I. Haydur, A.A. Ilyin. - K., DUT, 2014. – 140 p.
7. Klokar N. methodological foundations introduction of distance learning in-service training / N. Klokar / through education. - 2012.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати як монографію), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
4. Персональні дані і метадані, які наводяться у статтях, надаються для їх зберігання і оброблення в різноманітних базах даних і інформаційних системах, включення їх в аналітичні і статистичні звітності, створення обгрунтованих взаємозв'язків об'єктів творів науки, літератури і мистецтва з персональними даними і т.п. на території, яка не обмежена.