РОЛЬ МЕНТАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ В УПРАВЛІННІ ВІЙСЬКАМИ

Автор(и)

  • Victor E. Bobylov Національний університет оборони України імені Івана Черняхівського, Ukraine
  • Serhii M. Kononenko Національний університет оборони України імені Івана Черняхівського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2014-0-3(21)-93-95

Ключові слова:

особа, яка приймає рішення, управління військами, ментальні моделі, підходи до управління військами, зворотній зв’язок

Анотація

В статті розглянуті та проаналізовані основні підходи до управління військами. Визначені їх позитивні та негативні сторони. На основі проведеного аналізу пропонується найбільш ефективний підхід до управління військами. В основі визначеного підходу є модель навчання, яка побудована на основі процесу зворотнього зв’язку. Ці моделі представляють собою індивідуальні ментальні (“інтелектуальні”) моделі, що відіграють значну роль при прийнятті командиром рішень на управління військами в мирний час та в особливий період.

Біографії авторів

Victor E. Bobylov, Національний університет оборони України імені Івана Черняхівського

канд. військ. наук, с.н.с., провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії

Serhii M. Kononenko, Національний університет оборони України імені Івана Черняхівського

начальник центру

Посилання

Gary M., Kunc M., Morecroft J., Rockart S. (Winter 2008), System dynamics and strategy, System Dynamics Review, Vol. 24, № 4, pp. 407-429.

Van der Heijden K. Scenarios: The Art of Strategic Conversation, Second Edition. Chichester: J. Wiley and Sons, 2005.

Weick K. Cartographic myths in organizations, AS Huff (ed.). Mapping Strategic Thought. Chichester: John Wiley and Sons, 1990.

Kolb D.A. Experiential Learning. Experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice Hall, 1984.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-12

Номер

Розділ

Сучасні військово-теоретичні проблеми