Напрямки інтелектуалізації в освіті

Автор(и)

  • Олександр Шапран Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7093-5608
  • Євгеній Махно Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9743-1082

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2022-45-3-91-96

Ключові слова:

штучний інтелект, інтелектуалізація, автоматизація, система дистанційного навчання

Анотація

Зі стрімким розвитком технологій штучного інтелекту (далі - AI) і безперервним зростанням інтересу до їх застосування в освіті спостерігається значне розширення спектру наукових напрямків щодо застосування AI в освіті (далі - AIEd). Це дослідження бере за мету провести аналіз чисельних досліджень у сфері застосування АІ в освіті, представити існуючі перспективні напрямки розвитку AIEd з точки зору всебічного забезпечення освітніх процесів, спрощення та покращення сприйняття навчального матеріалу студентами та підвищення ефективності навчання. Висвітлити проблемні сторони, наявні перешкоди та шляхи подальшого розвитку і впровадження майбутніх технологічних розробок. Крім того, підкреслити важливість і необхідність продовження існуючих та провадження нових досліджень AIEd.

Посилання

Walcutt, J.J. & Schatz, S. (Eds.) (2019). Modernizing Learning: Building the Future Liarning Ecosystem. Washington, DC: Government Publishing Office. License: Creative Commons Attribution CC BY 4.0 IGO Міжнародний стандартний номер книжки в Україні ISBN: 978-617-7187-61-4 (2021 рік)

How can we design for learning in an AI world? URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X2200008X

Decision tree learning through a Predictive Model for Student Academic Performance in Intelligent M-Learning environments URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000291

AI-enabled adaptive learning systems: A systematic mapping of the literature URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000114

Artificial neural networks in academic performance prediction: Systematic implementation and predictor evaluation URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000126

Developing a gamified AI-enabled online learning application to improve students’ perception of university physics URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X21000266

Exploring an AI-based writing Assistant's impact on English language learners URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000108

AI-Induced guidance: Preserving the optimal Zone of Proximal Development URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000443

The use of a personalized learning approach to implementing self-regulated online learning URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000418

Enhancement of online education system by using a multi-agent approach URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000121

Enhancing learning by Open Learner Model (OLM) driven data design URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000248

Diversion inference model of learning effectiveness supported by differential evolution strategy URL:https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000261

Towards automated content analysis of educational feedback: A multi-language study URL:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X22000145

Kravchenko Y., Afanasyeva O.,Tyshchenko M., Mykus S. Intellectualisation of decision support systems for computer networks: Production-logical F-inference. CEUR Workshop Proceedings, 2021, vol. 2845, pp. 117–126.

Авторський колектив. Теорія і практика дистанційного навчання у Збройних Силах України. Ч. 2: Система електронного навчання вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти: навч.-метод. / колектив авторів; за заг. ред. А.М.Сиротенка. – К.:НУОУ ім. Івана Черняховського. – 2021. С. 3-35.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-30

Номер

Розділ

Інформаційно-аналітична діяльність у сфері безпеки та оборони