ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ТЕХНІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2311-7249/2019-35-2-143-148

Ключові слова:

інформаційні технології, мультимедійні артилерійські комплекси, кейс – метод, комп’ютерні навчальні системи, концепції

Анотація

Сучасні умови застосування Збройних Сил України визначають нові вимоги до організації навчання та підготовки військових фахівців. Існує нагальна  потреба в розробленні нових технологій навчання, підвищенні рівня засвоювання навчального матеріалу та удосконаленні способів контролю його засвоєння. Тому в статті на основі досвіду кафедри військової підготовки Сумського державного університету наводяться основні інноваційні напрями застосування інформаційних технологій у підготовці військових фахівців (на прикладі спеціалістів РВ і А), а саме, створення мультимедійних навчальних комплексів за артилерійською тематикою, створення комп’ютерних навчальних систем, впровадження інформаційних і кейс – технологій у систему підготовки військових фахівців, розроблення мультимедійних віртуальних тренажерів (симуляторів), моделювання навчальних ігор, розроблення системи автоматизованої оцінки знань та  розроблення інформаційно-дистанційно-тренажерної системи навчання.  Автори започатковують  власний підхід щодо концепції  застосування сучасних методів викладання військово-технічних дисциплін з метою подальшого їх обговорення, розвитку та впровадження  в освітній процес ВВНЗ. В даній статті розглянуто лише частина основних інноваційних напрямів застосування інформаційних технологій. Решта напрямів буде проаналізовано та представлено в наступних публікаціях.

Посилання

1. Kolganova A. Metod case-study kak sovremennaia pedahohycheskykh tekhnolohyia v obrazovanyy vzroslыkh [The case-study method as a modern educational technology in adult education.]. URL: http://www.docplayer.ru /31560686 - Metod - case - study - kak - sovremennaya -anii-vzroslyh-kolganova-alla-ivanovna-zav-sektorom-gcrdo. html.

2. Velichko G. (2002). Kompiuterni tekhnolohii navchannia [Computer technology training] Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. pr. U 2-kh chast. Ch.2. / Za red. I.A. Ziaziuna (holova) ta in. Kyiv.Vinnytsia: DOV Vinnytsia.

3. Derevyanchuk А., Chopa D. (2012). Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo-tekhnichnykh dystsyplin [Approach to the creation of software for the study of military-technical disciplines]. Suchasni informatsiini tekhnolohii v sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(13).

4. Derevyanchuk А., Moskalenko D., Dyakov А. (2012) Pidkhid do stvorennia prohramnykh zasobiv dlia vyvchennia viiskovo- tekhnichnykh dystsyplin [The use of information technology in the study of military-technical disciplines]. Suchasni informatsiini tekhnolohii v sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(13).

5. Raskin J. (2010). Ynterfeis: novыe napravlenyia v proektyrovanyy kompiuternыkh system [Interface: new directions in the design of computer systems.]. URL:http://www.e-reading. club/book.php? book=89632.

6. Derevyanchuk А., Sirotenko S. (2017). Informatsiini tekhnolohii intensyfikatsii pidvyshchennia yakosti kompiuteryzovanoho navchannia [Information technologies of intensification of the improvement of the quality of computerized training]. Viiskova osvita: Zbirnyk naukovykh prats. NUOU. №1(35). S. 60-68.

7. Derevyanchuk А., Chopa D., Dehtiarov V., Semenov D. (2019). Keis–metod yak forma interaktyvnoho navchannia z viiskovo–tekhnichnykh dystsyplin pry pidhotovtsi fakhivtsiv RV i A [Case-method as a form of interactive training on military-technical disciplines in preparation of artilery specialists]. Suchasni informatsiini tekhnolohii u sferi bezpeky ta oborony. NUOU. №1(34).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-02

Номер

Розділ

Інтерактивні моделі розвитку науково-освітнього простору у сфері безпеки та оборони